Prizadeta in prevarana
Jesse odkrije resnico Jeniffer in Cacuaju, Debbie je zaskrbljena, saj njen spremljevalec na zmenku ne kaže zanimanja, Natalie pa razkrije svoje strahove pred zmenki.