Samski in pripravljeni za akcijo
Jesse upa, da bi se lahko njegova spletna romanca prelevila v resnično ljubezensko kemijo. Natalie raziskuje trg samskih na Floridi, Debbie pa se pridruži aplikaciji za zmenke.