Ta zaročni prstan bo na mojem prstu!
Emmin iranski lepotec ne kaže zanimanja zanjo. Calum načrtuje snubitev. Sean pripravi nenavadno presenečenje za Victorio. Kadie ima težave pri učenju španščine.