Kdo tako ravna s človekom?
Sean in Victoria si skočita v lase na mejnem prehodu. Calum je močno zaskrbljen. Shaun živi pod finančnim pritiskom. Pat pa načrtuje srečanje s svojim pakistanskim ljubčkom.