Zadnji dnevi
Zadnje ure izjemnega glasbenika. Michael Pitt je v vlogi Blaka, introspektivnega umetnika, ki je postal zaradi uspeha osamljen, od njega je bilo odvisno preživetje drugih, prijatelji pa so želeli od njega denar in usluge.