Sveti oče
Filmski ustvarjalec Andrej in njegovo dekle izvesta, da bosta postala starša. Medtem ko ona nima pravih vzorov v svoji razbiti družini, se mora bodoči oče Andrej soočiti z lastnim, že dolgo izgubljenim očetom, ki je zdaj menih.