Posvojitev: Priprava na starševstvo
Dokumentarec režiserke Alice Nellis spremlja poročene pare, ki so iz različnih vzrokov sklenili posvojiti otroka. Pripoved podrobneje raziskuje spremembe v odnosih zakoncev, po tem, ko so v družino sprejeli novega člana.