Sprememba igre
Julianne Moore, Woody Harrelson and Ed Harris v filmu programa HBO o predsedniški kampanji Johna McCaina leta 2008; od izbire aljaške guvernerke Sarah Palin za sodelavko do končnega poraza na predsedniških volitvah.