Smrtna tišina
Sedem gluhih dijakov in njihova učiteljica, trije nasilni kaznjenci in en mož, ki stoji med njimi. James Garner je pogajalec za talce v srhljivem trilerju o situaciji, ki lahko vsak trenutek eksplodira.