Skrivno ime: Wolverine
Univerziteni profesor in nekdanji specialec Harry Gordini (Antonio Sabato Jr.) je prisiljen iti v boj. Z vojaškimi veščinami mora rešiti ženo in sina, ko ju na počitnicah v Italiji ugrabi mamilarska združba.