Pripravljeni na vojno
Slovaška paravojaška skupina rekrutira na stotine mladeničev s tihim odobravanjem oblasti. Cilj skupine je preprost: pripraviti se na vojno in ustvariti model skupnosti na temelju vojaške discipline, ubogljivosti in strahu.