Nočna izmena
Maja 1991 je Johnny Carson pretresel televizijski svet z najavo upokojitve. Nora bitka za njegovega naslednika pri oddaji "The Late Show" je za več kot dve leti zajela omrežje, ameriške medije in javnost.