Neustavljivi
Glavni junaki dokumentarca so trije igralci ameriškega nogometa. Skozi njihove oči spremljamo moštvo Gdynia Seahawks na poti do državnega prvaka – v športu, ki je v tem delu sveta precej eksotičen in neznan.