Kliči me kantri: Beyoncé in Nashvillski preporod
Razvoj country glasbe s poudarkom na vplivu, ki ga je imela Beyoncé na panogo. Temnopolti umetniki se v Nashvillu še vedno borijo za prepoznavnost.