Izterjevalec pravice
Ko Eddieja Riosa, obtoženega uboja dveh policistov, spoznajo za nedolžnega, vzame detektiv za talce sodnika, poroto in obtoženca – ter zahteva nov proces z dokazi, ki jih pred tem niso dovolili.