Hemingway in Gellhornova
Drama opisuje eno največjih ljubezenskih zgodb 20. stoletja: odnos med slavnim pisateljem Ernestom Hemingwayem in vojno poročevalko Martho Gellhorn. V obeh glavnih vlogah nastopita Clive Owen in Nicole Kidman.