Dvojno življenje
Študentka medicine po zvijači sostanovalke dela v agenciji za spremstvo v Malibuju. Začetni odpor se spremeni v radovednost in kmalu jo zasvoji glamurozni življenjski slog spremljevalke moških iz visoke družbe.