Ed vs. Will Lord
Ed takes on his old bushcraft teacher Will Lord in Bashan, China. Neither man has a knife, so Will makes one to hunt in Asia's largest bamboo forest while Ed attempts to climb up a massive cliff in the rain and takes a shortcut through perilous caves.