Ed vs. Xinlei Wu
Ed's up against China's own Xinlei Wu, an ex-PLA and former French Foreign Legion desert specialist, in the Aksai Desert of northwest China. Ed and Xinlei play 'cat-and-mouse' in massive sand dunes and claustrophobic rock-valley mazes.