Paddington accidentally ruins Mr. Browns lovely lawn and must repair it. But the birds take a liking to the seeds, so he builds a scarecrow. Then, Mrs. Bird is a champion hide and seeker, but where is she? Paddington, Jonathan and Judy must go find her.