It's a windy day, and Jonathan wishes to play kite with his dad. Since Mr. Brown is stuck at home, Paddington takes Jonathan to the park. Then, Drainpipe Dan steals Mrs. Brown's wedding ring. Inspector Paddington of the yard is on his trail.