Mystery Piglet
Apabila Matthew si unta ganas mengalami masalah gigi, kakitangan zoo bertekad untuk merawatnya. Ivy the khinzirrusa menjangkakan buat kali pertama dan seorang penjaga membina ikatan dengan anak ayam penguin Magellanic yang enggan diberi makan tangan.