A New Reality
Pasukan perubatan zoo bedah anak bison yang dilahirkan dengan kaki pengkor. Tiga ekor anak kucing lynx sedia meneroka kawasan dan kes pertama COVID-19 AS haiwan disahkan apabila Nadia harimau Malaya disahkan positif.