The Final Leg
Dalam peringkat terakhir pencarian harimau Bengal, Frank jumpa puak tempatan dan dijemput dengan madu artisan semula jadi. Dia juga perhatikan lompatan menakjubkan seekor katak, burung helang hantu perang dan seekor ular tedung yang cantik.