The King of Snakes
Antara haiwan yang Frank jumpa ialah harimau bintang, burung hering, biawak Argus, bison, buaya, penyu dan cerpelai. Dia juga jumpa ular tedung selar dan terima kejutan apabila berkawan dengan penduduk tempatan.