Dumpster Fire
Grant bina pasukan pemasaran, tapi ada yang nak berhenti selepas gagal beberapa kali. Monique’s Rooted dah dibuka dan mula raih keuntungan. Elaine adakan majlis, tapi pasukan tak bekerjasama.