Camel, Meet Straw
Cabaran 90 hari itu hampir tamat, Grant cuba buat cari klien buat kali terakhir dan dedahkan sikap sebenarnya depan pasukannya. Pembukaan besar-besaran Elaine tergendala sebab kontraktornya nak berhenti. Monique cipta pengalaman Rooted untuk penilainya.