Gelak Tawa Keluarga
Tom's owner brings him to school and makes him be on his best behavior. Then, Jerry and Tuffy try to sabotage Tom's chances of winning a cat show. Finally, after wreaking havoc, Mrs. Two-Shoes calls in a trainer to teach Tom some manners.