Gelak Tawa Keluarga
The roles are reversed when Jerry becomes the stalker and Tom the prey. Jerry has to watch after his nephew and keep him away from Tom, who has to watch after his nephew. Tom and Jerry are fishing when they discover the elusive Butchfish.