Fishing, Hunting Chevy Truck
1 Way Diesel akan mengetahui hasilnya apabila enjin diesel Cummins ke dalam Lamborghini Gallardo 2004. Seorang pelanggan mahu Open Wide Garage menukar trak Chevy yang lama dan berkarat menjadi trak semua rupa bum pada tayar 74 inci.