Samurai and the Gladiator
Pasukan bapa dan anak lelaki di Wide Open Garage sibuk menukar bingkai Suzuki Samurai berkarat menjadi trak mega merangkak batu. Seorang pelanggan tiba di Mod Mafia dengan masalah besar: Jeep Gladiator dengan enjin Hellcat tidak selamat dipandu.