Boyle Heights
Lisa mendalami legasi orang Jepun Amerika di Boyle Heights, Los Angeles menerusi legenda seperti Nobuko Miyamoto, restoran Jepun terakhir di kawasan itu dan sebuah gerai sementara Jepun Mexico yang dikendalikan oleh waris veteran Perang Dunia Kedua.