Mix Mix
Wartawan terkenal, Lisa Ling mengembara ke New Orleans dan bayou-bayou di Louisiana untuk menjelajahi sejarah yang tidak dijangka. Mengisahkan susur galur orang Filipina Amerika di negeri ini dan kesan sumbangan mereka kepada Crescent City.