Chase the Race
Drama luar bandar meningkat dengan perlumbaan pantas, pertikaian garis permulaan dan pergaduhan. Dan saingan dari trek diperbaharui di jalanan ketika 405 berdepan dengan pemukul berat Larry Larson dan Robin Roberts.