Unfinished Business
405 menguji persahabatan mereka dengan perlumbaan luar bandar yang meletup di Chicago. Tetapi bukan hanya kru Chicago yang rumit yang mereka bimbangkan ... mereka juga berdepan dengan pelumba terpantas dari Kansas City.