A New Number One
Ketua, Dave, Ryan, Monza dan Dominator bersaing untuk tempat nombor satu sambil rombakan senarai berterusan. Chief berharap untuk membuktikan bahawa perpisahannya dengan Shawn tak melambatkan dia. Ryan mendapat nasihat daripada sumber yang tak mungkin.