Take Back These Streets
Selepas menguasai trek, raja-raja jalanan yang dahulunya perkasa kembali untuk menuntut semula hak mereka. Chief meletakkan 405 untuk diuji dengan rombakan senarai paling penting yang pernah ada. Ketua dan Murder Nova berpisah.