Heera Mandi
Spancer terbang ke Lahore untuk melihat dengan lebih dekat jalan paling terkenal di bandar itu � Heera Mandi. Dahulu pusat kehidupan istana diraja, jalan ini kini kelihatan sedang menuju kebangkitan semula.