The Things We Bake for Love
Tiada cara lebih baik menunjukkan anda sedang jatuh cinta selain dengan pencuci mulut lazat. Hos Jesse Palmer meminta para peserta cipta menara mufin di atas katil dan pai coklat dekaden dapat memikat juri Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.