Earth Day: Inspired by Bugs!
Jesse Palmer ingin jadikan makhluk Bumi sebagai inspirasi dengan minta peserta membuat pencuci mulut seperti serangga. Kemudian, Hari Bumi diraikan dengan Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller dengan Alaska Bakar yang diilhamkan daripada geografi.