Out with the Old, In with the New
Jesse Palmer minta lapan pembuat kek membuat pencuci mulut lilin boleh dimakan yang boleh menyala. Kemudian, pembuat kek bersemuka dalam cabaran pai meringue lemon dan kek lobak merah untuk kagumkan hakim Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.