The Magic of Spring Colors
Jesse Palmer minta 11 pembuat kek cipta menara madeleine mengagumkan dan aneh diseduh dengan rasa teh yang ditetapkan. Kemudian, pesaing guna kreativiti mereka dengan membuat kek keju pelangi untuk hakim Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.