Something Borrowed, Something Old
Jesse Palmer bawa peserta ke alam perkahwinan apabila mereka dicabar menggunakan resipi "sesuatu yang dipinjam" daripada pesaing lain. Kemudian, mereka beri olahan sendiri kepada resipi "sesuatu yang lama" oleh Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.