Fool for Love
Hari April Fool di dapur! Jesse Palmer meminta pembuat roti mencipta kuih tart "bodoh kerana cinta" dan membuat gurauan dengan menyajikan kek Duff Goldman, Kardea Brown, dan Nancy Fuller kepada juri yang seolah-olah pai.