Ill-Fated Romances
Sepuluh tukang roti menghadapi sisi gelap cinta dalam cabaran percintaan malang. Jesse Palmer mengarah mereka mencipta Spring Fling Napoleons yang serpihan dan berpasangan dalam cabaran pertama untuk mencipta kek pecah belah.