Spring Passion
Kegembiraan memuncak saat Jesse Palmer menantang pembuat roti mempersembahkan kek kotak bento afrodisiak. Mereka kreatif dengan pencuci mulut markisa dan cili untuk kehangatan dan keghairahan yang seimbang.