Microbes Meet Meat
Makanan paling berharga, daging telah disimpan selama beberapa generasi dengan pengeringan, penyalaian dan kaedah penapaian kuno. Terutama di kawasan tropika yang hangat dan lembap, penapaian membolehkan daging disimpan lebih lama tanpa menjadi busuk.