Keluarga
Mary dan Brittani ke pantai bogel dengan TJ. Sunnie dan Scott membuat keputusan penting tanpa Eva. Parti hari jadi Skylar bertumpu kepada Sky. Cristina cuba uruskan masalah kesihatan Kathy. Gabriella dan Catherine tertekan ketika menuju ke pertandingan.