Make-Ups, Breakups and Meltdowns
Catherine cemas apabila Gabby dedahkan sesuatu. India bertengkar dengan DeLeesa, dan Trevor mesti pilih antara isteri dan ibu mertuanya. Eva bimbang Scott takkan tunaikan janjinya. Brittani dan TJ dedahkan pertunangan mereka, tetapi Mary enggan mengalah.