The Hard Truth
Apabila Lauren bersalin, Lisa tetap berada di sisinya, membuatkan Laura Leigh kecewa. Cher menyimpan rahsia besar daripada Dawn . Shay dan Angie mempunyai pertengkaran yang menyakitkan. Sunhe memberi Jason kata dua yang serius.